Magdalena Barczyk-Kurus
malarstwo
Menu
O mnie
Biografia
Kilka słów o malarstwie
Galeria prac
Lekcja anatomii
“Słoneczna plaża w Jastarni”, 80×80, 2021
“Obiekt strategiczny Waligóra”, 70×80, 2020
“Rapsodia II” cykl: “Lekcja anatomii”, 60×80, 2019
“Ferwor – obiekt strategiczny Wędrowiec”, cykl: “Lekcja anatomii”, 90×120, 2020
“Obiekt strategiczny Częstochowa”, cykl: “Lekcja anatomii”, 70×100, 2020
“Rapsodia”, cykl: “Lekcja anatomii”, 60×70, 2019
“Emanacja”, cykl:”Lekcja anatomii”, 40×50, 2019
“Plaża w Jastarni II”, cykl: “Lekcja anatomii”, 30×40, 2019
“Szczercowski tradytor”, cykl: “Lekcja anatomii”, 80×120, 2019
“Obiekt strategiczny Wędrowiec II”, cykl: “Lekcja anatomii”, 90×100, 2019
“Cieszyński tradytor”, cykl: “Lekcja anatomii”, 90×120, 2019
“Widmo”, cykl: “Lekcja anatomii”, 80×80, 2019
“Helska plaża”, cykl: “Lekcja anatomii”, 30×30, 2019
“Obiekt strategiczny Wędrowiec”, cykl: “Lekcja anatomii”, 30×30, 2019
“Obiekt strategiczny Nowogród – Iluminator”, cykl: “Lekcja anatomii”, 90×120, 2019
“Fort Wędrowiec II”, cykl: “Lekcja anatomii”, 18×25, 2019
“Wszechobecność”, cykl: “Lekcja anatomii, 80×80, 2019
“CSB Sęp”, cykl: “Lekcja anatomii”, 24×30, 2019
“Fort Wędrowiec”, cykl: “Lekcja anatomii”, 18×24, 2019
“Plaża w Jastarni III”, cykl: “Lekcja anatomii”, 18×24, 2019
“Helski strażnik”, cykl: “Lekcja anatomii”, 18×24, 2019
“Obserwator II”, cykl: “Lekcja anatomii”, 24×30, 2019
“Plaża w Jastarni”, cykl: “Lekcja anatomii”, 24×30, 2019
“Hamulka”, cykl: “Lekcja anatomii”, 24×30, 2019
“Anatomia rzeczy przeszłej”, cykl: “Lekcja anatomii”, 90×120, 2018
“Pejzaż sentymentalny”, cykl: “Lekcja anatomii”, 90×120, 2018
“Nokturn”, cykl: “Lekcja anatomii”, 100×100, 2018
“Anatomia rzeczy minionej”, cykl: “Lekcja anatomii”, 90×100, 2018
“Wzgórze 310 – Punkt Oporu Bobrowniki”, cykl: “Lekcja anatomii”, 90×110, 2018
“Obiekt strategiczny Lubliniec”, cykl: “Lekcja anatomii”, 120×100, 2017
“Behemot”, cykl: “Lekcja anatomii”, 100×120, 2017
“Obiekt strategiczny Szczerców”, cykl: “Lekcja anatomii”, 100×150, 2017
“Obiekt strategiczny Sęp”, cykl: “Lekcja anatomii”, 40×50, 2017
“Obiekt strategiczny Cieszyn”, cykl: “Lekcja anatomii”, 90×100, 2017
“Obserwator”, cykl: “Lekcja anatomii”, 50X50, 2017
“Tradytot”, cykl: “Lekcja anatomii, 30×40, 2017
“Nokturn Szczercowski”, cykl: “Lekcja anatomii”, 35×45, 2017
“Płonący”, cykl: “Lekcja anatomii”, 40×40, 2017
“Helski strażnik”, cykl: “Lekcja anatomii”, 40×50, 2017
“Przekrój poziomy”, cykl: “Lekcja anatomii”, 60×50, 2016
“Lekcja anatomii”, cykl: “Lekcja anatomii”, 100×150, 2016
“Anatomia Behemota”, cykl: “Lekcja anatomii”, 160×80, 2016
“Geneza walk o Częstochowę”, cykl: “Lekcja anatomii”, 100×100, 2016
“Rapsodia III”, cykl: “Lekcja anatomii”, 18×25, 2020
“Odbicie”, cykl: “Lekcja anatomii”, 18×24, 2020
Jurajskie światło
Powidoki
Intymność światła
“Przenikanie XIV”, 100×80, 2022
“Przenikanie XI”, 100×100, 2022
“Ekspansja IV”, 90×90, 2022
“Przenikanie XII – zielono złoty”, 90×90, 2022
“TICKET TO THE MOON”, 80X80, 2021
“Eclipse”, 80×80, 2021
“Przenikanie”, 60×80, 2020
“Przenikanie II”, 80×80, 2021
“Przenikanie III”, 80×120, 2021
“Przenikanie IV”, 60×90, 2021
“Przenikanie V – czerwony”, 90×90, 2021
“PRZENIKANIE VI – TURKUSOWY”, 80X80, 2021
“PRZENIKANIE VII”, 80X80, 2021
“Przenikanie VIII – tajemnica światła”, 80×120, 2021
“Przenikanie IX”, 80×80, 2021
“Przenikanie X”, 80×120, 2021
“Prześwity”, 80×80, 2021
“Intymność”, 80×120, 2021
BORDOWA STRUKTURA, 60X60, 2021
“Etiuda o świetle”, 80×100, 2021
“Projekcja”, 100×90, 2014
“Luminacja – pejzaż wewnętrzny”, 100×80, 2014
“Ekscytacja”, 100×80, 2015
“Ekspansja”,100×180, 2013
“Ekspansja II”, 100×120, 2015
“Ekstaza światła”, 100×80, 2014
“Namiętności”, 100×130, 2014 – dyptyk
“Przemienienie”, 90×100, 2015
“Dopełnienie”, 46×55, 2013
W jasnym cieniu wieży
“Willa przy ulicy Miedzianej”, 60×80, 2021
“GOREJĄCE NIEBO”, 100×90, 2020
“WILLA TOMA”, 120X100, 2016
“PAŁACYK MOTTE”, 120X80, 2016
“OGRODY HOFFMANA”, 100X100, 2016
Tonda
Geometria światła
Archetypy
Twarze i maski
PRACE W OFERCIE GALLERY STORE
AUKCJE
Wydarzenia
Kontakt
Sztuka w Szczecinie – Magdalena Barczyk-Kurus
23 lipca 2020
Brak komentarzy
Magdalena Barczyk-Kurus
Post navigation
←
SZTUKA NA POMOC – finisaż wystawy zbiorowej , Ośrodek Promocji Kultury „Gaude Mater” w Częstochowie, 2019
ZOOM NA SZCZECIN – BARWNE KONSTELACJE ŚWIATA II
→