Głównym tematem mojego malarstwa jest zjawisko światła, jego wpływ na przestrzeń oraz obiekty poddane jego działaniu. Buduję obrazy na zasadzie zestawień kontrastów kolorystycznych, światłocieniowych i fakturalnych. Dążę do tego, by niedotykalnemu promieniowi świetlnemu nadać pozoru materialności.
Jednym ze środków formalnych, pomagającym mi spotęgować efekt światłocienia, jest faktura zestawiona z laserunkami. Daje to efekt płaskorzeźby a obraz nabiera sensoryczności. Jednak impastowa powierzchnia w moich obrazach nie jest celowym działaniem lecz wynikiem poszukiwania barwy i formy. Kolorystyka oraz sposób komponowania sprawiają, że obrazy zyskują tajemniczego, często dramatycznego wydźwięku, czym mogą szokować. Jednak zawarta jest w nich duża doza energii oraz hipnotyzmu.
Inspiracji malarskich szukam w naturze, która mnie otacza. Głównie w pejzażu i obiektach z nim związanych, a także w zjawiskach występujących w przyrodzie. Jednak nie staram się odtwarzać tego, co widzę, lecz mówię własnymi słowami. Przetwarzam widzianą rzeczywistość, bawię się nią, buduję na nowo zawierając w niej własne emocje.
Ponieważ postrzegam świat poprzez światło, barwy, strukturę i rytmy – pod tym kontem wybieram swoje inspiracje. Niezależnie – czy jest to Wszechświat, pejzaż, architektura lub jeszcze coś innego – staram się zawsze ukazać to poprzez swoje indywidualne spojrzenie.
Moje obrazy powstają w kilku niezależnych od siebie cyklach, w których rzeczywistość przechodzi niekiedy w abstrakcyjną formę, lecz głównym tematem niezmiennie pozostaje światło.